Tuesday 26 November 2013

Poda taringot tu Haguruon




 Foto By HKBP, Naskah : Agenda HKBP

Poda taringot tu haguruon, na ingkon ulahononmuna:

1. Dongan ni Pandita do hamu manguluhon jala mamatamatahon ruas ni Huria na masuk tu Huria Kristen Batak Protestant. Hamu do dongan ni Pandita, laho manjamitahon Hata hangoluan na tarsurat di Padan na Robi dohot di Padan na Imbaru di tongatonga ni Huria sipasahaton tu hamu be.

2. Ala parjamita di Huria hamu, bahenonmuna ma nasa gogomuna marmahani birubiru ni Tuhanta, i ma angka ruas ni Huria na balga nang na metmet, na poso dohot na matua, na marsahit dohot na hisar, na jengkel dohot na burju. Apulanmuna ma angka na marsak, tungkolanmuna angka na mabalu dohot angka na tading maetek.

3. Laos songon i apoanmuna halak sipelebegu dohot halak Silom dohot sandok angka na asing pe na manimbil sian Hata ni Debata dohot sian HuriaNa, asa dohot nasida marsaulihon na pinatupa ni Tuhan Jesus, ojahan ni haporseaonta i.

4. Ala guru hamu di Huria Kristen Batak Protestant, pasahaton ma muse tu hamu angka dakdanak siajaranmuna/sitogutoguonmuna. Tamba ni angka parbinotoan sikola ajarhononmuna ma tu nasida nang Hata ni Debata, anggiat tartogu nasida tu panandaon di Tuhanta Jesus.

5. Asa saut angka na nidok ondeng, ingkon marparange na denggan ma hamu di jolo ni Debata nang di jolo ni jolma. Tau tiruan ma hamu di angka na pinasahat ni Debata tu hamu. Sandok hata naung pinasahat tu hamu, radoti hamu ma sian nasa rohamuna hombar tu Hata ni Debata na mamolin i.


Bahasa Indonesia :
Tugas-tugas Pokok Pelayanan Guru Jemaat :
1. Saudara adalah teman sekerja Pendeta untuk mengamati anggota Jemaat yang ada di dalam Huria Kristen Batak Protestan. Saudaralah teman sekerja pendeta untuk memberitakan Firman Hidup yang tertulis di dalam Perjanjian Lama dan Perjanjian Baru di tengah-tengah Jemaat yang dipercayakan kepada saudara.

2. Saudara adalah pengkotbah di jemaat, karena itu berbuatlah dengan segala kekuatanmu untuk menggembalakan domba-domba Tuhan, yaitu : Mereka yang dewasa dan anak-anak, Pemuda dan Orang Tua, yang sakit dan yang sehat, yang jahat dan yang baik. Hiburkanlah mereka yang berdukacita dan tolonglah para janda dan yatim piatu.

3. Saudara juga harus membimbing penyembah berhala dan menasehati mereka yang belum mengenal Tuhan, serta mereka yang menjauhkan diri dari Firman Tuhan dan dari persekutuan jemaatNya, supaya mereka turut serta memperoleh bahagian di dalam karya penyelamatan Tuhan Yesus Kristus yang adalah dasar iman kepercayaan kita.

4. Karena saudara adalah Guru Jemaat di Huria Kristen Batak Protestan, kepada saudara diserahkan tugas mendidik anak-anak. Selain mata pelajaran sekolah, saudara harus mengajarkan Firman Tuhan supaya mereka mengenal Tuhan Yesus.

5. Agar yang diuraikan di atas terlaksana, saudara harus memiliki cara hidup yang baik di hadapan Allah dan di hadapan Jemaat. Jadilah teladan bagi Jemaat yang diserahkan Tuhan kepada saudara.

No comments:

Post a Comment