Tuesday 26 November 2013

Poda Taringot tu Parjamita ina (Bibelvrow)



 Foto By Thomson Martua Parulian Sinaga, Naskah : Agenda HKBP




1. Dongan ni Pandita do hamu manogunogu jala mamatamatahon ruas ni Huria na masuk tu Huria Kristen Batak Protestant. Hamu do dongan ni Pandita laho manjamitahon Hata hangoluan na tarsurat di Padan na Robi dohot di Padan na Imbaru di tongatonga ni Huria sipasahaton tu hamu be.

2. Ala Parjamita di Huria hamu bahenonmuna ma nasa gogomuna marmahani birubiru ni Tuhanta, i ma angka ruas ni Huria na balga nang na metmet, na poso dohot na matua, na marsahit dohot na hisar, na jengkel dohot na burju. Apulanmuna ma angka na marsak, tungkolanmuna angka na mabalu dohot angka na tading maetek.

3. Laos songon i apoanmuna halak sipelebegu dohot angka parugamo na asing pe na manimbil sian Hata ni Debata dohot sian HuriaNa, asa dohot nasida marsaulihon na pinatupa ni Tuhan Jesus, ojahan ni haporseaonta i.

4. Ala Parjamita ina hamu di Huria Kristen Batak Protestant, tumangkas pasahaton tu hamu panghobasion di tongatonga ni angka Ina, Namarbaju dohot angka Dakdanak.

5. Angkup ni parbinotoan di Hata ni Debata, siajarhonon jala sipodahononmuna tu nasida, siradotanmuna do panghobasion na ampit tu nasida.

6. Asa saut angka na nidok ondeng ingkon marparange na denggan ma hamu di jolo ni Debata nang di jolo ni jolma. Tau tiruan ma hamu di angka na pinasahat ni Debata tu hamu. Sandok hata naung pinasahat tu hamu, radoti hamu ma sian nasa rohamuna hombar tu Hata ni Debata na mamolin i.


Bahasa Indonesia :

Nasihat Mengenai Tugas Pelayanan Penginjil Wanita (Biblevroow)
1.  Saudara adalah teman sekerja Pendeta untuk membimbing dan mengamati anggota Jemaat yang ada di dalam Huria Kristen Batak Protestan. Saudara adalah teman sekerja dari Pendeta untuk memberitakan Firman Allah yang tertulis di dalam Perjanjian Lama dan Perjanjian Baru, di tengah Jemaat yang dipercayakan kepada saudara.

2. Karena saudara adalah Penginjil di dalam Jemaat, saudara harus berusaha sekuat tenagamu menggembalakan domba-domba Tuhan, yaitu para anggota Jemaat yang telah dewasa ataupun anak-anak, orang muda dan orang tua, yang sakit dan yang sehat yang jahat dan yang baik. Hiburlah hati orang-orang yang berduka, teguhkanlah para janda dan yang yatim piatu.

3. Selain itu saudara harus membimbing penyembah berhala, juga pemeluk agama-agama lain yang menyimpang dari Firman Allah dan dari Jemaatnya, supaya mereka memperoleh bagian dalam Karya Penyelamatan Tuhan Yesus dasar kepercayaan itu.

4. Karena saudara adalah penginjil Wanita di dalam Huria Kristen Batak Protestan, maka secara khusus diserahkan kepadamu tugas pelayanan di tengah kaum wanita, pemudi dan anak-anak.
Selain pengetahuan akan Firman Allah yang akan kamu ajarkan dan nasihatkan kepada mereka, saudara harus memelihara dan mengembangkan pelayanan yang sesuai dengan mereka.

5. Agar semua yang diuraikan tadi dapat terlaksana, milikilah cara hidup yang baik di hadapan Allah dan di hadapan Jemaat. Hendaklah saudara menjadi teladan bagi mereka yang dipercayakan Allah kepadamu. Segala nasihat yang telah disampaikan kepadamu camkanlah dengan segenap hatimu sesuai dengan Firman Allah yang benar.

No comments:

Post a Comment